Sladkosti

Ovláda vás chuť na sladké?

Prečo prichádza a ako jej predísť.

 

NAJČASTEJŠIE SIAHNETE PO SLADKOM

Keď máte hlad.

Jedzte pravidelne 3+2 jedlá denne a majte svoj hlad pod kontrolou.

 

Keď ste fyzicky alebo psychicky vyčerpaný.

Povinnosti a fyzické aktivity si plánujte a vyhýbajte sa stresovým situáciám. Doprajte si relax.

 

Keď máte zlý spánok.

Odpočívajte a doprajte si dostatok spánku. Chute na sladké sa často dostavia pri únave.

 

Keď vám chýba láska, partner, objatie.

Pestujte sebalásku, venujte sa svojim záľubám a doprajte si masáž wink

 

Keď vám nič nechýba, len máte zlozvyk maškrtiť - je jedno, či je to sladkosť, hranolčeky, pizza, bageta, cestoviny ...  sú to všetko potraviny s vysokým glykemickým indexom.

Vyvážte príjem živín – proteínov, tukov, cukrov a zmeňte svoje návyky. Poradím vám ako na to.

 

Konzumácia sladkostí neprospieva nikomu a už vôbec nie tým, ktorí sa dali na cestu chudnutia.

Odolajte pokušeniu, ktoré vedie nielen k nadbytočným kilám, ale aj zdravotným problémom.

 

Chuť na sladké vás nemusí ovládať.

Dôležité je mať sa rád. Ďalej pravidelné stravovanie, rovnomerné rozloženie príjmu a výdaju energie a zvýšeniu príjmu vlákniny a bielkovín. Dôležité je tiež sledovať si denný pitný režim.

Bea